Albert

Albert-appen är ett inlärningsverktyg som är särskilt utformat för barn i åldrarna 5-12 år. Den erbjuder engagerande, personliga lektioner som hjälper barnen att lära sig matematik, läsning och skrivning på ett roligt sätt. Med Albert-appen kan barnen få kunskap om centrala akademiska begrepp i sin egen takt. Appens adaptiva algoritmer anpassar läroplanen till varje elevs individuella behov och anpassar innehållet därefter. Dessutom ger Albert-appen föräldrar och lärarna värdefulla insikter om varje elevs prestationer och framsteg. Föräldrar kan övervaka elevernas engagemang i materialet, identifiera områden som kan förbättras och ge råd för att se till att varje barn får en positiv inlärningserfarenhet

På det hela taget är Albert-appen en ovärderlig resurs för både barn, föräldrar och lärare.

Albert pris – Vad kostar Albert?

Albert är gratis att ladda ner och använda. För ytterligare funktioner finns det tre månadsabonnemang för antingen 85 kr, 109 kr eller 129 kr per månad. Premiumabonnemangen ger tillgång till fler aktiviteter och spel, innehåll av högre kvalitet samt veckovisa framstegsrapporter för lärare och föräldrar.

Alla 3 paketen innehåller följande:

Basic:
1 användare
Enklare rapport
Mattematik

Standard:
1 användare
Detaljerade rapporter
Matte
Programering
Svenska
Geografi
Engelska

Plus:
4 användare
Detaljerade rapporter
Matte
Programering
Svenska
Geografi
Engelska

Alla 3 paketen faktureras årligen.

Så fungerar Albert

1. Ladda ner Albert-appen från App Store eller Google Play

2. Skapa ett konto för att anpassa ditt barns

3. Välj ditt barns åldersgrupp och börja lära dig

4. Skapa en profil för att avgöra vilka aktiviteter som är bäst lämpade för ditt barns individuella förmågor och intressen

5. Följ utvecklingen med datarapporter, grafer och diagram som uppdateras i realtid

6. Få personlig feedback från appen för att hjälpa dig

Vad finns det för utbud på appen Albert?

Albert-appen innehåller ett omfattande bibliotek med engagerande aktiviteter och spel som är utformade för att hjälpa barnen att lära sig matematik, läsning och skrivning. Appen erbjuder också personliga lektioner som är inriktade på varje barns individuella nivå. Dessutom ger appen veckovisa framstegsrapporter för föräldrar och lärare. Andra funktioner är ett belöningssystem som uppmuntrar eleverna att arbeta hårdare och en digital lekplats.

Dessa ämnen erbjuder Albert

Albert-appen innehåller lektioner i matematik, programmering och Svenska. Den erbjuder också moduler för vetenskap, samhällskunskap, geografi och andra ämnen. Appens anpassningsbara algoritmer ser till att varje barn erbjuds innehåll som är anpassat till deras individuella behov och intressen. Dessutom erbjuder appen även spel som är utformade för att förstärka viktiga begrepp.

Från vilken ålder passar Albert bäst?

Albert-appen passar bäst för barn i åldrarna 5-12 år. Appens adaptiva algoritmer ser till att varje barn erbjuds innehåll som är anpassat till deras individuella behov och intressen.

Albert vs Jaramba

Både Albert- och Jaramba-apparna är utformade för att hjälpa barn att lära sig räkna, läsa och skriva. Albert erbjuder dock ett mer omfattande urval av innehåll än Jaramba, med moduler för naturvetenskap, samhällskunskap, konst och andra ämnen. Dessutom erbjuder Albert personliga lektioner som är skräddarsydda för varje barns individuella nivå samt veckovisa framstegsrapporter.

Albert
Albert är en app-baserad läroplattform för barn i åldrarna 5-12 år. Dem erbjuder digitala utbildningstjänster på prenumerationsbasis i matematik, svenska, engelska, programmering och geografi.
Zcooly
Prisbelönt app för barn mellan 5-12år

Albert vs Zcooly

Både apparna Albert och Zcooly är utformade för att hjälpa barn att lära sig räkna, läsa och skriva. Albert erbjuder dock ett mer omfattande innehåll än Zcooly, med moduler för naturvetenskap, samhällskunskap, konst och andra ämnen.

Albert sammanfattningsvis

Albert är en app som är utformad för att hjälpa barn att lära sig räkna, läsa och skriva. Den erbjuder ett omfattande bibliotek med engagerande aktiviteter och spel som är skräddarsydda för varje barns individuella nivå. Appen ger också veckovisa framstegsrapporter så att föräldrar och lärare kan följa barnets framsteg. Dessutom finns det tre månadsabonnemang tillgängliga med olika funktioner.
Albert

Prova Albert GRATIS året ut

Ladda ner Ladda ner